Kwaliteit

Bij ons draait alles om kwaliteit

Bij ons staat de kwaliteit van zorg centraal in alles wat we doen. Wij geloven dat ieder mens recht heeft op een veilige, respectvolle en stimulerende omgeving waarin hij of zij zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelt. Onze zorg is altijd afgestemd op jouw individuele behoeften, mogelijkheden en wensen.

Ons team is deskundig, betrokken en geschoold. We betrekken jou, je naasten en waar nodig andere professionals actief bij het zorgproces. Door open te communiceren en transparant samen te werken, zorgen we ervoor dat onze ondersteuning aansluit op wat jij écht nodig hebt.

Kwaliteit is nooit af. Onze organisatie streeft voortdurend naar verbetering. We meten en evalueren de kwaliteit van onze zorg regelmatig en gebruiken deze inzichten om onze diensten te versterken. We zijn transparant over onze resultaten en stellen ons lerend op, zodat we als organisatie blijven groeien.

HKZ certificaat

Om de kwaliteit van onze zorg structureel te borgen en te verbeteren, hebben wij onlangs het HKZ-certificaat voor kleine organisaties behaald. Het HKZ-certificaat (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) staat voor duurzame kwaliteitsverbetering in de zorg- en welzijnssector. Met het behalen van dit certificaat laten wij als organisatie zien dat we kwaliteit van zorg serieus nemen.

Het certificaat bevestigt dat wij voldoen aan de eisen van klanten, professionals en andere stakeholders. Onze interne processen zijn goed op orde, de klant staat centraal en we werken continu aan het verbeteren van onze zorg- en dienstverlening.

De audit is in augustus 2025 uitgevoerd door KIWA en succesvol afgerond.